Mim : Ben Kimim?

İkinci mimimle karşınızdayım :) Sevgili kardeşim sam beni şu yazısında mimlemiş :) Ee o kadar ayağıma gelmiş mim, dedim hemen yazmak lazım :) Başlayalım o zaman!!.......

Ben Kimim?

Ben kafası son derece bulanmış, amerikan dizilerinden bıkıp kore dizilerine yatay geçiş yapmış, aslında Kore'yle çok yanlış bir zamanda tanışmış, çok konuşmayı seven (özellikle diziler hakkında), bazen çok sessiz, sakin, bazen çok fazla coşan, bazen gereksiz atar yapan, ama genelde sevimli, üniversite sınavına hazırlanan bir gencim :) 


Bloğunun Adı Nerden Geliyor?
İşte benim favori sorum! :D Bu soruya cevap vermenin beni ne kadar mutlu ettiğini anlayamazsınız :D 
Dersaneden bir arkadaşım derslerde fazlaca psikopat resimler çizmem, ders dinlemek yerine farklı farklı şeyler düşünüp bunları onunla paylaşmam, garip garip yazılar yazmam ve ikide bir fikir değiştirmem yüzünden bana bulanıkbeyin ismini takmıştı :) Hemen benimsedim zaten bu lakabı :D İnternette bi yerden de nick alırken orjinal birşey olsun istedim ve aklıma hemen bu geldi :) Sonrasında da her girdiğim ortamda kullanmaya başladım :) Aslında arkadaşımın kendisi benden garip bir insandır :D Ona burdan selamlarımı sevgilerimi iletiyorum, kesinlikle bu yazıyı okumayacağını bilmeme rağmen :D Hatta kendisi bilmiyor bile benim internette bu nicki kullandığımı :D

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdin?

Ben daha öncede bir blog açmıştım lakin pek yazmaya fırsatım olmamıştı, ya da yazacak bişey bulamamıştım... O kapandı gitti öyle :) Daha sonrasındaysa dizileri izlemek için google'dan ararken 'K' çingumun bloguna denk geldim :) İyiki de denk gelmişim :D Onun yazılarını okudukça bana bi ilham geldi, ona özendim ve onunki gibi bir blogumun olmasını istedim... Başta "Lise sona geçicem", "Yok yok, açmıyım", "Çok zamanımı alır.." desem de daha sonrasında kendime hakim olamayarak açtım bu blogu :) Şimdi de, öyle çok yazı yazamasam da,  çok okuyucum olmasa da, bi şekilde ilerliyorum işte blog işinde :) Umarım gelecekte daha çok insana ulaşabilirim :)

Neden Yaşam Bloğu?

Sanki bu sorunun cevabı yukarıda gibi ama tekrar söyliyim 'K'ore Günlüklerine özendim :D

Kişiliğim?

Bu sorunun cevabını da "Ben kimim?"de verdim ama... :D Bu sefer biraz daha mı derine insem ki? :D Ben arkadaşlarına yardım etmeyi çok seven, ama üşendiği zaman hiç bir şekilde yerinden kıpırdamayan, diğer insanlara göre asosyal diye adlandırılan, gereksiz yere atar yapan bir insanım.... Bazen bakarsınız hayattan bıkmışım, intahar mı etsem diye düşünüyorum, 5 dk sonra bakarsınız "hava ne güzel, aahhhh çiçekler ne güzel!! şu ağaç ne kadar da hoş gözüküyor... bu şarkılar sanki benim için yazılmış!! şu üstünde oturduğum sıra tam da uyumalık!!!" diye pollyanna'cılık oynuyorum :D 

Ha bir de çok kararsızım ^_^

Hoşlandıklarım?

Resim çizmek :) Ciddi anlamda çok severim resim çizmeyi, şu sıralar da ünlüleri chibileştirme çabalarındayım :D gerçi pek benzemiyorlar ama yine de sevimli oluyor bu chibi tarzı :D
Onun dışında kısa hikayeler yazmaktan, hayal kurmaktan, karga sesimle şarkı söylemekten çok hoşlanırım :) Tabi bir de şu sıralar Exo fanıyım, yani Luhan'dan da çok hoşlanırım 
  


Ha bi de Kore Dizileri izlemekten, genel olarak k-pop dinlemekten de hoşlanırım, ama onu anlamışsınızdır heralde.. :D

Hoşlanmadıklarım?


Fizikten hiç hoşlanmam -_-  Ders olandan yani :D Onun dışında, beni kısıtlayan herhangi bir etkenden hoşlanmam, biraz özgürlüğüme düşkünümdür :D Bir de arıları hiç sevmem... :D Ya da sevmeme demeyelim de korkma diyelim :D Aynı şekilde korku filmi de hiç izleyemem :( 

En Çok Sevdiğim Makyaj Malzemem?

Pek makyaj yapmam, yaptığımda da çok hafiftir :) En çok kulandığım makyaj malzemesine de göz kalemi diyebiliriz :)

Çantamda olmazsa olmazım?

Şu sıralar mp3ümü hiç yanımdan ayırmıyorum :) Onun dışında; gözlük kabım, cüzdanım ve bir öğrenci olarak kalemim her zaman ben nereye gidersem oraya gelirler :D

En Son Okuduğum Kitap?

Sokrates'in Savunması ^_^  Böyle diyince acayip havalanıyorum be ne yalan söyliyim :D Kitabı gerçekten beğendim, hatta felsefik kitaplar okumayı da çok severim.. Ama tabi, sadece hocalar "yazılıda çıkacak!" dediği sürece okuyorum :D :D Yani geçen yılın son edebiyat yazılısının kitabı Sokrates'in Savunma'sı idi.. :D

Ama tavsiye ederim :) Hızlı hızlı okumak zorunda kaldığım halde; gerçekten insanı düşündüren ve okurken keyif veren bir kitaptı :)



Evet; bir bulanık yazının daha sonuna geldik :) Şu kısacık mimi bile baya uzatmışım :D Neyse.... 

Eğer kabul ederse bu mimi çok sevgili çingum ve unnim 'K'ore Günlükleri'ne yolluyorum :) İlk yolladığım mim de bu oldu :D 
İnşallah devamı gelir bu mimlerin, çünkü çok hoşuma gidiyor mim yazmak :)


Sağlıcakla Kalın...
BulanıkBeyin

Yorumlar

  1. İlk yolladığın mimi hayali bir Siwon gifi ile tebrik ediyorum çingum.:D En kısa sürede bende yazacağım inşallah...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D :D ben de hayali siwon gifini büyük bir mutlulukla kabul ediyorum o zaman :)
      merakla bekliyorum yazını :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya