Flower Boy Next Door


İlk yazım olması nedeniyle biraz gerginim, beğenilecek mi beğenilmeyecek mi diye bir sürü soru var kafamda ve diziyi izleyeli bi kaç ay oldu bu yüzden tam hatırlayamıyorum ve ne yazacağımı da bilmiyorum ama bi başlayalım elbet gerisi gelir :)



Dizi çok beğendiğim k-dramalardan biri oyunculuklar olsun hikaye olsun dizinin renkleri olsun herşeyiyle ilgi çekiciydi benim için :)

Dizinin en başında Enrique’yi destekleyip onun ikinci karakter olduğunu sanan ben daha sonrasında asıl karakter olduğunu farkedince şeker bulmuş küçük çocuk gibi sevindim … ki farketmişsinizdir k-dramalarda her zaman ikinci bir adam olur ve her daim kızı korumasına rağmen başrol gelir kızı kapar gider ve ben genelde ikinci adam için ağlar dururum bu sefer başrolü sevmem dolayısıyla üzülmeyeceğimi anladığımda siz de benim neden sevindiğimi anlamışsınızdır heralde :D bu ne garip bi cümleydi neyse cümleyi çözmeye çalışmak yerine karakterleri çözmeye çalışalım hadi :)

Go Dok Mi (Park Shin Hye) 


Modern Rapunzelimiz
Bu kızımız lise yıllarında yaşadığı bazı üzücü olaylar yüzünden; evden dışarı çıkmayı sevmeyen, evden çalışan, televizyondan seyahat eden, karşıdaki yakışıklı komşusunu keserek eğlenen; yani tüm dünyası evi olan sevimli ama bir o kadar da piskopat başrolümüz :) kendisinden 3 yıldır hoşlanan kapı komşusunu bile fark edemeyen bu başrol, karşı evi dikizlerken ispanya’dan yeni dönmüş diğer başrolümüz sevimli Enrique’nin kendisini farketmesiyle yeni bir dünyaya atılacaktır, atılmak zorunda bırakılacaktır. :)


Park Shin Hye’yi anlayamayan bir insan olarak kızı bi çok seviyorum bir nefret ediyorum ama ne demiş atalarımız; yiğidi öldür hakkını yeme… Bu sevimli  bazen de manyak kızın dizilerini izlerken çok eğleniyorum… Yeni dizisi Heirs’i de merakla bekliyorum :)




                         

                                                                                                                  Enrique Geum (Yoon Shi Yoon)

Sevimli ve Ukala Dahimiz, video oyunları yapan Enrique; herkesle çabucak arkadaş olur özellikle çocuklarla iyi anlaşır, ancak internette pek de sevilen biri değildir. Bir sürü antisi vardır ama ona çok bağlı küçücük bir fan grubu vardır ki bu fan grup ilerleyen bölümlerde biraz sorun çıkarır. Küçüklüğünden beri sevdiği bir kız vardır ama kız Enrique'yi değil onun kuzenini sevmektedir. 

İspanya'dan yeni geldiğinde kuzeninin evinde kalırken karşıdaki kızın onları gözetlediğini anlar ve panda şapkasını çıkarmadan üstüne pantalon giymeden hemen kızın kapısına dayanır. Daha sonra bu kıza o kadar da kızmaz ve onunla arkadaş olmaya çalışır :) Küçücük kıza ajumma diye seslenmeye başlar :) Tabi kabul edelim çok sevimli söylüyordu ajumma kelimesini o yüzden ne kız sinirlenebildi  bu kelimeye ne de biz "niye ajumma diyosun gencecik kıza?" diyebildik :)

Yoon Shi Yoon'u bu dizide tanıdım ama çok sevdim kendisini, daha sonrasında Me Too Flower adlı dizisini de izleyip orda sevmeye devam ettim :)



Oh Jin Rak (Kim Ji Hoon)

Webtoon Yazarı, gizli aşık; Oh Jin Rak. 3 yıl önce buraya taşınırken görüp hoşlandığı kızdan 3 yıldır vazgeçmeyen ama kıza da hiçbirşey söylemeden sadece gizli gizli her sabah sütüne postit yapıştırıp üstüne güzel resimler çizerek aşkını sürdüren bir yandan salak bir yandan ciddi öbür yandansa delicesine aşık karakterimiz :)Kesinlikle Go Dok Mi'den bir beklentisi yok onun amacı sadece kızın hayatına yavaşça girebilmek ve onun hayatında bir iz bırakmak.

Ev arkadaşı Oh Dong Hoon'la beraber webtoon çizerek hayatlarını yaşamaya çalışıyorlar. Her konuşmalarında Oh Dong Hoon hakkında zengin bir aileden gelip hayali için bütün zenginliğini bırakmış diye dalga geçse de asıl hayalleri için parayı bırakan Oh Jin Rakmış bunu da daha sonradan öğreniyoruz. Asıl kızı kapamasa da, dizinin sonunda o da iyileştirecek bir kız buluyor :)

Kendisini ilk defa bu dizide gördüm ve pek ilgimi çekmedi ama kesinlikle sevimli bir karakter ve özel bölümlerde gördüğümüz kadarıyla Kim Ji Hoon çok eğlenceli biri :)




Karakter analizlerini daha fazla uzatıp her karakterin çocukluğuna inmek istesem de daha fazla abartmayıp bu konuyu burda bırakıyorum..

Dizide beğendiğim birçok şeyin yanında her karakterin farklı bir hikayesinin olması en çok hoşuma giden şeydi :) 
Hele şu webtoon editörü beni yedi bitirdi resmen :D o nasıl bir gözdür allahım, panda resmen :D ayrıca ikide bir bağırması felan.. sevdim yani o karakteri.. Bir de Watanabi vardı, o da arka plandaki karakterlerden biriydi ama beni her sahnede sevimliliğiyle kendine çekti :)

Dizideki romantik sahneleri şu an çok hatırlayamasmda aklımda kalan her romantik sahne bir komedi barındırıyordu.

şu mükemmel fotoğraftaki sahnenin bile ardından bir komedi geliyodu... 

Güldürmek için yapılan sahneler sizi kahkahalar boğamasada her zaman yüzünüze küçük de olsa bir gülümseme konduruyordu...

Şimdi gelelim en beğendiğim sahneye.. şüphesiz birçok insanın da sevdiği sahne, kılık değiştirme!! 


Havalı havalı birsürü kıyafet alıp, o kıyafetlerle poz verip, etrafta salına salında yürüdükten, hatta Enrique'nin o mükemmel rol yapışından sonra bütün planlarının fos çıkması da ayrı güzeldi :) en iyi kılık değiştirme ödülünü kendilerine takdim ediyorum burdan :D  

Enrique bu haliyle bile ayrı bi tatlıydı, bi de sevgilerimi yollayalım ödülün yanında :D




Son olarak bahsetmek istediğim şey, Go Dok Mi'nin günlükleri, hatta özel bir adı bile vardı bu günlüklerin ama hatırlayamıyorum şimdi... Tam benlik olaydı o günlükler, biri açsa okusa ne dediğini anlamaz ama kız tamamen hissederek yazıyordu günlükleri, güzelde yazıyordu vesselam.. Bazen kızı bana benzettim, insanlar bana asosyalsin der hep, hatta evden çıkıp dolaşmam için zorlarlar beni ama ben evde bilgisayarımın başında mutluyumdur... Gelecekte ona benzeyip hiç evden çıkmam diye korktum başta ama sonra düşündüm ve fark ettim ki ben öyle değilim. Ben sadece biraz üşengeç olduğumdan, fazla dışarı çıkmıyorum.. :D 

Eğer daha izlememiş olanlar varsa kesinlikle izlemeliler, sırf Enrique'nin mimikleri için bile izlenmeye değer :) Herkese tavsiye ederim :)




"Kimilerine göre aşk kadeh kaldırılan bir kutlama yemeği ya da bir madalya gibidir. kimine göreyse aşık olmak o kişiyi sonsuza dek beklemektir, dürüst ve samimi bir şekilde. Bu kadın için aşk değil başkalarına kendine bile itiraf edemeyeceği bir sırdır." 


İk yazımla karşınızdayım umarım yazının sonuna kadar dayanabilmişsinizdir :) eğer okuduysanız lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin :)

Bulanık Beyin'den Herkese Sevgiler...




Yorumlar

  1. Kim Ji Hoon'u ben de ilk burada tanımıştım ama o ha birleşti ha birleşecek kaşları hariç çok sevmiştim. Pick the Stars diye bir dizisi var, onu da izlemelisin ^^
    yalnız enriquenin o kalemle çizilmiş sakal kırması bıyığı ahahhauhauhauahahha abi o ne ya aahahauahauha bak aslında oh jin rak ı acayip sevmiştim, hiç sevemediğim dok mi yi sırf mutlu olsun diye o kapsın istiyordum ama enrique'ye de kıyamıyor ki insan n.n
    kendi yazımda da bahsetmiştim o çatlak editörle Dong Hoon çifti favorim!! Hayır neden bu kadar sevimliler ki? :D editörün kısık sesle konuşmaya çalışıp insanların kendine yaklaşmasını sağlamasını hiç unutmicam :D (o nasıl cümleydi be)
    bu arada ben yeni takipçin zeynep, aka her telden çalan, aka dizikolik (çok yönlü bir kişiliğim diyeceğim ama korkuyorum çarpılıcam ksjdlfjsd)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh yeni takipçi!! :) çok mutlu oldum şu an!! :) hoşgeldin bloguma :)
      haha "ha birleşti ha birleşecek" gerçekten kaşlarına o kadar da dikkat etmememe rağmen anladım ne dediğini :D fırsat olursa izlerim belki dizisini :)
      evet ya editörün kısık sesle konuşması gerçekten çok komikti :D
      tekrardan hoşgeldin bloguma, umarım yazılarımı beğenerek okursun :)

      Sil
  2. Ya ama ben Enrique'ye aşık oldum. Bana da ajumma diyebilir mi acaba? Panda şapkadan da bir adet istiyorum. Omoo şu Park Shin Hye ne şanlı kız :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha o kadar eski bir post ki, hala birilerinin okuduğunu fark edince utandım biraz :D
      Ben de bayılmıştım Enrique'ye :)
      Aynen, Park Shin Hye benim bütün sevdiğim aktörlerle dizi çekti resmen :D :D

      Sil
    2. Blogunla yeni tanıştım.Bir keşif gezisi yapayım dedim :)

      Sil
    3. Çok iyi yapmışsın :)
      Çok karışık yazmışım ya yazıyı, o yüzden utandım biraz :)
      Eh tabi benim ilk kore dizisi yazımdı bu :D Çok iyi olmaması normal :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya