To All the Boys I've Loved Before


Bugün buraya Kitaptan uyarlama bir buçuk saatlik kısa bir netflix filmiyle geldim.

Konusu; Amerika 'da liseye giden Lara Jean daha önce hiç sevgilis olmamış bir genç kızdır. Hoşlandığı çocuklara hislerini anlattığı mektuplar yazmak gibi bir alışkanlığı vardır. Bir gün bu mektuplar kendinden habersiz postalanır ve bir anda kendini alışkın olmadığı aşk dramalarının içinde bulur.


Kitabını okumadım. Okur muyum bilmiyorum. Sadece film üstünden konuşacağım. Sonra bana kızmayın "kitapta o öyle değil böyle" diye :D
Ben filmi sevmedim. Neden sevmedim? Herşey çok çiğdi. Senaryoyu pek iyi bulmadım, diyaloglar iyi değildi, oyunculuklar genel olarak iyi değildi. Çekim açıları, setler, görüntü yönetmenliği, hepsi bence çiğ kalmıştı. Şu dönemde çok daha kaliteli işler çıkıyor. Varolan çıtanın altında kalmış film. Bunun dışında Peter'i oynayan Noah Centineo fena değildi. Ama bir tek onunla kurtulmuyor tabi.

Başrolün asyalı olması ise herkesin konuştuğu en önemli konu. Ben izlerken "aa bu kız asyalı" diye bi saniye bile durup düşünmedim açık konuşayım. Belki sürekli kore dizisi izlediğimizden farkına bile varmadım, bilmiyorum. :D  Ama evet bence de artık yeter artık bıktık asyalı yan karakterlerden. Biraz da başrolde olsunlar. Kızın oyunculuğunu çok iyi bulmadım ama başrol üzerinde eğreti durmamış. Film zaten genel olarak çiğ bir filmdi. Kızın oyunculuğu mükemmel olsa yine kurtarmazdı sanmıyorum.

Kısaca çerezlik , çok da iyi olmayan bir film. Irkçılığa karşı bir adım. Netflix'in ergen yuvasına döndüğünün de bir göstergesi. 
Çok uzatmıyorum. Biraz eleştirdim filmi ama ben her türlü romantik komediye varım sanırım; o yüzden izledim, bi daha olsa yine izlerim. Ama izlemek konusunda karar sizin, ben yorumumu yaptım :)
Okuduğunuz izçin teşekkür ederim :)








Yorumlar

  1. Bende kızın Koreli olduğunu bir süre çakamamıştım. Dediğin gibi Koreli görmeye o kadar alışmışım ki
    Kore dizisinde bir yabancı görsem hemen "ama bu Koreli değil" derim. Ama Korelilere resmen hergün sokakta gördüğüm Türk muamelesi yapıyor bilinç altım öyle bir alışkanlık... 😅

    Aman aman bir özelliği olmasa da ben sevmiştim. Romantik komedi sevdiğimden. :) Dediğin gibi çerezlik tabiki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynen öyle ya. Sanki sokaklarda, günlük hayatta sürekli asyalı görüyomuşuz gibi, iyice alışmışız. Neyse, iyi bişey bence kötü değil bu :D

      Ben de son zamanlarda diyaloglara çok takılıyorum ya, diyaloglar kötü olunca soğuyorum. Ama ben de senin gibi romantik komediye her türlü okey olduğum için film çerezlik niyetine gidiyor.
      Bu arada yorum yapıtığın için çok teşekkürler :)))

      Sil
  2. Yakın bir zamanda izledim ben de söylediğin gibi çerezlik bir filmdi ne çok iyi ne de çok kötü diyebilirim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya

Let's Eat 3