Gereksiz Muhabbetler#5 Tatil vesaire

Evet gençlik yine çooook uzun bir okul dönemi bitti... Benimki bitti yani sizinki bitmediyse bilemicem  Gerçi ilk defa bu yıl bütünlemelere kaldım, o yüzden benimki de tam bitmiş sayılmaz 

Bitti ya da bitmedi, sonuçta bir haftalık tatilim vardı (onun da sonuna gelmiş bulunmaktayız bu arada  )
Ve bu bir haftalık tatilde tamamen saçmaladım... Bir hafta ne kadar hızlı geçiyormuş ya... Zilyon tane planı olan ben, hiçbir planımı gerçekleştiremedim ve anca evde oturup film izledim. Ve şu an izlediğim filmlerin birini bile hatırlamıyorum... Ay, yok; X-Men serisini baştan sona izlemiştim. (Tamam şu an hepsini izlemiş değilim, hala izlemem gereken iki filmi kaldı ama, daha pazara kadar vakit var belki bitiririm. :) ) Başka neler izlediğimi cidden hatırlamıyorum... Bol bol 'The Ultimate Spiderman' izledim bir de. Ta ki internette bölümlerini bulamayana kadar 



Neyse tatilde neler yapamadığımı konuşmak yerineeee; okul döneminde neler öğrendiğimi konuşalım: ORİGAMİ  Bir ders için origami öğrendim ve acayip eğlenceliydi. Tabi bu sizin bildiğiniz origamilerden değil. Yani balık, ejderha veya kelebek yapmıyoruz. Gerçi ben onları da biraz öğrenmeye çalıştım ama derste istenen bu değildi, ben de bu yüzden onlarla çok uğraşmadım :D
Belki bloguma da origamiyle ilgili bir yazı yazarım diye düşünüyorum ama, yaza kalır herhalde bu konu. Daha öncesinde fırsat bulabileceğimi sanmıyorum.

Okul döneminde bloguma vakit ayıramıyor olmaktan gerçekten nefret ediyorum  Umarım beni anlıyorsunuzdur ve sadece tatillerde paylaşım yapmama rağmen blogumu takip ediyorsunuzdur :)

Şimdilik benden bu kadar :) Belki bütünlemelerden sonra daha düzgün bir iki yazı daha yazarım.

Görüşmek üzere!




Ah bu arada, bu 2016'nın ilk yazısı olması dolayısıyla, YENİ YILINIZI KUTLARIM! :)



Yorumlar

  1. Hadi geçmiş olsun :) Darısı başıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Çok çabuk geçiyor zaman, senin okulun da tatile girer elbet merak etme ^^ :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya