After School Bokbulbok


İsmine hunharca güldüğüm, iki yıldır ne zaman dizi arasam acımasızca görmezden geldiğim, ilk bölümü bitirdiğimde başlayalı bir saat olmuş gibi gelen, oyuncuları 5urprise grubundan oluşan, acayip saçma bir o kadar da sevimli her bölümü 13 dakika süren mini mini  bir dizi After Schol Bokbulbok.



Daha önce Seo Kang Joon'un hiçbir dizisini izlemediğimden, onun da içinde olduğunu duyunca izleyeyim diye başladım, mini dizi olduğunu bilmeden, hatta yukarıda da belirttiğim gibi ilk bölümünü bitirdiğimde bir saat sürmüş gibiydi o yüzden bölümün süresine bakana kadar da anlamadım asıl süresini :D . Bu arada Kang Joon'u Roommate'den tanıyorum ve severim de kendisini :)

Dizinin konusu biraz karmaşık bence, yani aslında karmaşık değil de karmaşıklaştırmışlar. Kısaca özetlersek, başrol kızımızın bir gün bir güvercinle gelen davetiyeye binayen gittiği bobkiboo kulübünden ayrılamaması ve bir anda kendini kulübün başkanı olarak bulması anlatılıyor. Bu kulübün her hafta bitirmesi gereken görevler var ve kızımız da yavaş yavaş bu görevlere alışmaya başlar.

Başta o kadar saçma geldi ki olaylar, çok abartmışlar diye baya rahatsız oldum ama 4. 5. bölümden sonra daha normal gelmeye başlıyor herşey, onların da normal liseli gençlik olduğunun farkına varıyorsun :) Biraz uçuk kaçık liseliler.. :)

Aslında daha çok yazmak istiyorum ama bir yandan da spoilere girmemek beni biraz zorluyor. Zaten kısa olması da ayrı bir sebep yazacak bir şey bulamamaya :D Ama bu senaryoyu daha da genişleterek 12 veya 16 bölümlük normal bir dizi çıkartabilirlermiş, ki bence tadından da yenmezdi o zaman :)



 Kang Joon'umuzun bir günlüğüne liseli kız olma görevi :D




Ad: After School Bokbukbok / After School Luck or Not 
Yönetmen: Jeong Jeong-hwa 
Yapım Yılı: 2013 
Kanal: Nate, Hoppin, TV Store, BTV 
Bölüm: 12 Süre: 13 dk. 
Tür: Romantik, Komedi, Okul 
Ülke: Güney Kore 


Oyuncular
So-eun Kim 
Kang-joon Seo 
Tae-oh Kang 
Tae-hwan Lee 
Gong Myung 
Yoo Il 
Kyeong-ho Jeong

Yorumlar

  1. Sizi takip ettim banada beklerim ^^

    Blog'um http://hayalimkorea.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya