Old Goodbye





Planlarımı bir kenara bırakarak aldım elime klavyeyi ve biraz önce izlediğim tek bölümlük drama "Old Goodbye" hakkında yazmaya başladım. Peki neden o kadar çok etkilendiğim başka iki drama bana mahzun mahzun bakarken, iki farklı kişiden aylar önce gönderilmiş bir mim elimde beklerken; ben gittim de bu tek bölümlük, senaryosuyla beni çileden çıkaran dramayı hemen yazmaya başladım? sorusunun cevabı Jang Hyuk'un oyunculuğunda, Jang Na Ra'yle olan uyumunda gizli... :)



Konusu bir boksörün; ölmek üzere olan eski eşinin evlerini kendisine bıraktığını öğrenmesiyle başlıyor. Eve girdiğinde orada yaşarken hiç fark etmediği bir odayı ve içindeki bir fotoğraf makinesini buluyor. Daha sonrasında bu fotoğraf makinesinin geçmişe dönmek için bir araç olduğunu fark ediyor ve geçmişe giderek karısını kurtarmaya çalışırken, geçmişte hatırlamadığı bazı olayları hatırlamaya başlıyor.

Drama Festival serileri kapsamında, Fated to Love You oyuncularıyla çekilmiş bu drama aslında beni çok da derinden etkilemedi, sonu da insanı çileden çıkarıyor ayrıca... Ama Jang Hyk'un bazı sahnelerdeki bakışları, Jang Na Ra'nın o hüzünlü halleri ve ikisinin birbirlerine uyumları, oyunculukları bence filmi  izlenebilir kılmış. Herkese tavsiye ederim. :) :)

Bu kısacık dramaya bu kısacık yazı yeter de artar diyerek; yazımı birkaç fotoğrafla süsleyerek bitiriyorum. :)









Sevgilerle
Bulanık Beyin

Yorumlar

  1. Bu ikisinin başka bir dramada birlikte oynadığını bilmiyordum.Merak ettim.izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fated to Love You'yu mu diyorsunuz? :) kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim, bir yerden sonra insanı çileden çıkartıyor ama bir yandan da çok eğlenceli bir dizi :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya