Mim #4 : Hisler




'K'ore Günlükleri beni mimlemiş :) Bu başıma çok gelmez, hele de çoktan beri blog yazmadığından beri.. :) Çok özlemişim kendisini, eh mim de ondan gelince, zaten mim yazmayı da sevdiğimden... Sıvadım kolları hemen başladım yazmaya :) 
Biraz zorlandım tahmin ettiğim gibi ama yine güzel bir mimdi :) 
Hadi sorulara geçelim bari..




1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

Ben ki her buluttan nem kapan, her cümleden ayrı anlam çıkaran bir insanım.. Şu an bir kelime verebileceğimi sanmıyorum  Ama en sinir olduğum şey ben ciddi bir şekilde konuşurken karşıdakinin beni sevimli bulup gülmesidir. Hatta küçüklüğümde bana gülen insanlara hunharca girişir elimden geldiğince döverdim :D 


2.Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun?

Dediğim gibi ben buluttan nem kapan bir insanım. Özellikle karşıdaki kişiye çok önem veriyorsam, her dediğinden alınabilitem vardır 

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Her zaman değişir o şarkı benim için :) Şu sıralar için daha önceleri de çok dinlediğim Tanju Okan - Kadınım 'ı söyleyebilirim :)

4.Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ! Ne yaparsın, ne hissedersin?

Daha önce çok kinci bir insan olduğumu söylemiş miydim?? :D Büyük ihtimalle onu hayatıma tekrar almak isterim ama gururumdan ve kin tutmam yüzünden 'Hayır çeksin cezasın!' der ikinci şansı vermem. Tabi daha sonradan pişmanlıklar, felan... Ama tabi bunlar sadece bir tahmin. Ben bile benim ne yapacağımı neler hissedeceğimi önceden kestiremem :)

5.Nefret mi, aşk mı?

Soru hakkında cidden düşündüm, baya felsefe yaptım ama; aşka inanmadığımda aşkı seçemedim, nefret de bana çok seçilebilecek bir şık gibi gelmedi... En iyisi bu soru kalsın böyle 




6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Kişisine bağlı :D Bu kişi annemse sırnaşırım, özür dilerim, biraz kedi gibi takılırım :D Peşinden ayrılmam felan :D Ama arkadaşlarımdan biriyse, zaten onu kırmamın bir sebebi vardır, o da beni kırmıştır çünkü. Yoksa hayatta ben kimseye boş yere kırıcı laflar etmem. Eğer durum buysa, bir iki gün bekler sonra da hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya devam ederim :) Zaten o bir iki günde her ikimiz de yatışmış oluruz :D

7.Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?

Genelde sessizce ağlarım. Ama nadiren de olsa bazen de insan bağıra bağıra atmak istiyor içindekileri... 

8.En korktuğun şey?

-Böcekler
-Köpekler (Yani sevimli, canayakın bulmuyor değilim ama yanıma yaklaştıklarında...)

-Yakınlarımdan birinin ölmesi

9.Ruhun sıkıldığın da ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?

Müzik... Resim yaparım birde.. Aslında müzik dinlerken resim çizerim :) Sadece çicgiler çizmek bile sakinleştirir bazen insanı.. Herkese tavsiye ediyorum burdan :D

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Kızmak... Hiçbirşekilde bana kızılmasından hoşlanmam. Ama uyarı olabilir, bazen insan nerede duracağını bilemiyor, karşıdakinin hoşlanmadığı bir şeyi yaparsam beni uyarmasını isterim. Daha sonra gidip arkamdan konuşmasından iyidir :D

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme ?

Müzik galiba. Zaten şiirle pek ilgim yoktur. Öykü ve deneme yazmışlığım, okumuşluğum vardır ama, bu dördünden birini seçeceksem eğer uzak ara Müzik :)

12. En son ne için ağladın?

Söylemeye utanıyorum :) Ama üniversiteye başlamamla alakalı şeyler yani :) Zaten benim gözler musluk gibi olduğundan herşeye ağlarım ben :) Bu son seferini hatırlamam da biraz milletin önünde olmasındandı yani :D

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Konuşması... Bir insanda konuşma kabiliyeti çok önemli benim için... Gerçi ilk görüşte etkilendiğim şey gözleridir heralde :) Güzel gözlü insanlar çok dikkatimi çekiyor :)

14.Dayanamadığın şey?

İstekler.. Biri benden birşey istediğinde hiç dayanamıyorum, hiç hayır diyemiyorum :(

15.En sevdiğin duygu?


Yalnız olmadığımı bilmek




Bir mimin daha sonuna geldik :)
Bu mimi eğer henüz yazmadıysa Dizikolik-mania çinguma yolluyorum :)
Yakın bir gelcekte bir dizi yazısıyla dönmek dileklerimle...


Yorumlar

  1. Mimlendin canım -----> http://mysouthkoreanseries.blogspot.com.tr/2014/08/mim-6-devam-etmesini-istediklerimiz.html :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir mim daha! :) :) çok teşekkürler, hemen bakıyorum mime :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya