DÖNDÜM!



EVEEETTT!! Sonunda bitti şu sınav marotonu ve ben de internet alemine tam bir geri dönüş yaptım :)  Her ne kadar şu an önümde tercih dönemi olsa da, ben de daha nereyi tercih edeceğime karar verememiş olduğumdan dolayı tercih yapmak beni biraz zorlayacak ve zamanımı alacak olsa da; dönüşümü yaptım :)


Öncelikle sınavlarımın berbat geçtiğini belirtmek isterim.Zaten bahtsız ben neredeyse matematik sınavına geç kalıyordum.... Sonuçlar da sınavım gibi pek iç açıcı değil benim için :) Yani ben baya güvenmiştim kendime, yüksek yerleri hedeflemiştim ama ne yapalım hayırlısı olsun artık :)

Neyse bu kadar sınav muhabbeti yeter... Hemen dizilere geçelim, güya sınav öğrencisiydim ama baya dizi-film bitirdim bu yıl içinde :D Ama bunlar için yazı yazacağımı sanmıyorum çünkü çoğunu hatırlamıyorum bile :D Artık bundan sonra izleyeceğim dizileri yazarım inşallah :)



Vu arada Ramazan ayı geldi, bugün ilk iftarımızı açtık... Herkesin Ramamzanını kutlarım :) Ben çok özledim bu yıl Ramazanı ama sanırım beklediğim, umut ettiğim gibi geçemeyecek tercih stresinden. 

Sizin Ramazan ayınızın çok güzel geçmesi dileklerimle....

Bu saçma sapan yazıyı burada bitiren BulanıkBeyin'den sevgilerle....

Yorumlar

  1. Hoşgeldin o vakit abla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk ablam :) Çok özledim buraları ve tabi ki seni ;) :D

      Sil
  2. ahey ahey :Dd sınav stresi bizi öldürücek yakında T.T hadi bakalım takipdeyiz bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen... :( sınav bitti derken, şimdi de tercih stresi başladı.. o bitecek "nereyi kazandım?" stresi, son olarakda artık yerleşme stresiyle kapatırız inşallah bu stres dönemini :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya