EXO - Overdose

Ben buralarda değilken SM overdose'un klibini atmış youtube'a!!!!   Yine ben buralarda değilken sanırım bi şarkı sızdırılma olayı olmuş yine.. :(



Dediğim gibi buralarda değildim, hiçbişeyden haberim yok ve daha albümdeki diğer şarkıları dinlemedim ama Overdose'a bayıldım.. Şarkı ve klip gerçekten çok iyi... Herkese, exo fanı olan olmayan, tavsiye ederim :)


Özellikle çincesini!! Biliyorsunuz biraz Luhan fanıyımdır da kendilerim :D


Ama korecesi de çok iyi ne yalan söyliyim.. :D Siz ikisini de bol bol dinleyin en iyisi, benim gibi :D

Bu da kamera arkası, izlemek isteyenlere :)

(Çeviri için ExoPlanetTurkey'e teşekkürler :) )

------------------------------------------------------------------------------

Sevgilerle
BulanıkBeyin

Yorumlar

  1. Bende çincesinin daha çok sevdim Hehe herhalde Yixing fanı olmamdan kaynaklanan birşey ama cidden süper yav .s.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de çincesinin başında ve sonunda luhan daha fazla gözüküyor ya, o yüzden de sevdim çincesini :) ama dediğim gibi ikisi de gerçekten iyi :)

      Sil
    2. Genel olarak çoğu kişi korece sevdiği için korece dinliyorlar .s.s ama alışınca çince artık bana daha güzel geldi. Bende yixing daha fazla gözüküyor diye sevdim [kalplerimiz bir] Hehe bu arada izleyiciler gadgeti çalışmıyorsa önce kaldır sonra ayarlardan bloğunun bir url'sine bir harf ekle veya kaldır korkma kaydettikten sonra tekrar eski haline döndürüyorsun gadgeti geri getir çalışıyor :Dd anlamadıysan sorabilirsin :Dd

      Sil
    3. ya bi kaç kere silip tekrar yüklemeyi denedim de değişen bişey olmadı. tekrar bakıcam inşallah ona :)
      ve evet sana katılıyorum alışınca çincesi de güzel geliyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya